torsdag, januari 25, 2007

Skönhetsrådet - what's up man!?

E-type invald i skönhetsrådet... !?
I DN's lilla poll där de frågar om "jag" tycker att E-type har någon smak (JA, jag röstade! JA, jag klickade i ett rungande NEJ!) så tycker just nu så många som 68% att han är i total avsaknad av smak! De som svarat ja på frågan är ena riktigt ironiska jeppar med humor! Själv uttryckte sig E-type i DN där han tyckte att skönhetsrådet gjort ett djärvt och modernt val...!?

Ursäkta mig... men nog måste det finnas ett djärvare och modernare val än så???
Eller...???

I sommar kommer alltså Thai-båten (inget ont om den, jag har aldrig varit där, bara gått förbi) som ligger här nere i kajen vid Skanstullsbron få konkurrens av en miljon Vikingabåtar som håller blot med helgrillade vildsvin uppslaffsat på trätallrikar och dryckjom i form av mjöd i kladdiga äckliga träkärl... ackompanjerat av E-Types horribla musik! Precis vad vi både BEHÖVER och verkligen VILL ha!

Tack för det, skönhetsrådet - TACK FÖR DET!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Har du verkligen lyssnat till hans musik?
Vikingarna är våra förfäder, vår historia...
Han har smak tro mig!

fredag, januari 26, 2007 12:17:00 fm  
Blogger Maria said...

Ja, när du lägger fram det på det viset... jag får kanske ge honom en chans... eller... NOPE! Counting... one... two... three... and he's OUT!!!

lördag, januari 27, 2007 9:37:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter