torsdag, januari 25, 2007

Smygblogg...

Schhhh... vi måste prata tyst nu... jag hade liksom glömt bort... och nu sitter jag här i sängen under täcket och skriver detta i en förövrigt nedsläckt lägenhet...

Vi (Bostardsrättsföreningen) har källarstädning och det hade jag glömt bort, det låg rätt långt ned på prioriteringslistan då jag har en miljon andra saker som måste göras just nu... shit... och jag ramlade hem mitt i bärandet av diverse bråte, men jag smet in... sick-sackade mig mellan grannar och allt de bar ut till kontainern utanför porten...

Jag vet - jag är ett svin... men ett rätt trevligt svin emellanåt...

Efter detta skitgöra brukar föreningen bjuda på middag på Pelikan... det är jättetrevligt... mina grannar är trevliga... men min gud hav förbarmande med mig - jag har inte tid just nu!

Jag måste tillreda en räk- och kokossoppa, ringa ett samtal, lägga mig tidigt och läsa boken jag håller på med och i morgon måste jag upp tidigt då planet lyfter kl 8.15 från Arlanda...
Tycker att detta gott och väl räcker som ursäkt för att jag nu sitter här i mörkret... under täcket... och skäms...

eXTReMe Tracker
website counter