fredag, februari 02, 2007

Abstinens - efter mig...?














Kära, kära ni... jag är lite upptagen i helgen... jag har fyllt jämna år och har därför en fest nu på lördagskvällen... ni är naturligtvis alla varmt välkomna... ingen blir gladare än jag om ni tittar in! Men ni som inte kan vara med - åååh, jag saknar er så - ni får inte gråta... då börjar jag också gråta... Här får ni lite förströelse tills jag är tillbaka i form av ett gulligt och roligt spel vid namn Funny Faces! Men ni som lätt fastnar i spelträsket - ni är härmed varnade! Jag spelade Funny Faces flera dygn i sträck under min julsemester hos min bror... alla andra åt mat och drack vin, tog härliga kvällspromenader, öppnade julklappar och letade efter försvunna effekter... men jag, jag bara satt framför datorn och spelade Funny Faces timme ut och timme in... Sjukligt beroende är vad det är! Jag utmanar er härmed under helgen... jag har som mest fått 101.160 poäng och fixat alla levels... så jag daskar er med min fina handske på eder bleka men ack så delikata kind mon ami...

Hit it Babes - det fixar ni lätt!
Funny Faces

4 Comments:

Blogger Ulrica said...

Ha det riktigt kul i kväll. Trist att vi inte kan vara med och trist att den där ungen aldrig vill komma ut. Stor kram till födelsedagsbarnen!

lördag, februari 03, 2007 4:55:00 em  
Blogger Maria said...

Vi hade oerhört trevlig!!! Och då funderar jag på hur fantaboulus det hade varit om även ni hade varit med!!! Har det kommit någon babe ännu!? Han kunde väl ha kommit igår när jag ändå hade festen!!! Nu känner man sig snuvad på er liksom... jag tycker att det hade varit ett lämpligt tillfälle för honom att välja för att äntra jordelivet... annars kunde ju ni ha kommit igår - eller...? Du kunde ha nästat i det finaste presentpapper och snören!!!

söndag, februari 04, 2007 11:18:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Du har alltså fyllt år!! Grattis i efterskott. Jämna och allt? Kanske jag kan få bjuda på födelsedagsfika i helgen då jag anträder hufvudstaden? Det är banne på tiden att vi ses nu! Skulle vara kul att träffa någon av sina 50-någonting .. kusiner någongång ...

måndag, februari 05, 2007 9:23:00 fm  
Blogger Maria said...

Sounds like a date! Mejla mig ditt mobilnummer så hörs vi om helgen!

måndag, februari 05, 2007 10:29:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter