måndag, februari 05, 2007

Efterdyningar... krankhet... & blekhet...





















Jag ska försöka befinna mig in this mood under dagen... No-no-no, det är inte så att jag behöver fundera över sakernas tillstånd... nej jag behöver bara återhämta mig från helgens kalasande och skrattande... men fönstret här ovan talar sitt tydliga språk - symboler, symboler.... överallt dessa symboler.... och samtidigt någon i en annan dimension som med darrande stämma ropar mitt namn... och sist men inte minst - varför i hela fridens namn ligger det en liten plommonstop i min handväska???

Så, svarar jag inte på tilltal idag så förstår ni varför!

5 Comments:

Blogger Lotta said...

Guu va jag har sooovit!!!! Känner mej nästan som mej själv nu... redo att dra till cirkus för en repa på scenerierna med gröna husqvarnan... Tack fö i går å i förrgår... fyyy va vi é bra !

måndag, februari 05, 2007 8:15:00 fm  
Blogger Maria said...

Älskade älskade vän! Tack själv för att jag fick fira tillsammans med dig... och att vi skrattade minst lika mycket när vi städade efter festen som under densamma - DET, om något, är "classy"!!! Tillika att ta kaffepaus och äta tårta 7 gånger under en dag - det ord som ständigt dyker upp när jag tänker på oss två - Classy!!!

måndag, februari 05, 2007 10:36:00 fm  
Blogger Lotta said...

Stylish !

tisdag, februari 06, 2007 8:21:00 fm  
Blogger Maria said...

Sassy!!!

tisdag, februari 06, 2007 9:56:00 fm  
Blogger Lotta said...

Oooo La Laaaa !

torsdag, februari 08, 2007 11:03:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter