måndag, mars 05, 2007

En present på posten låg...



En avi låg innanför dörren en kväll när jag kom hem förra veckan... något låg och väntade på mig på det-som-förut-hette-posten... jag trippade iväg och hämtade ut ett stort mjukt brev... någon tycker om mig... tycker om mig så mycket att hela vintern gått åt att sticka mig den mest karamellvackra sjalen jag någonsin ägt... tack min kära älskade vän! Tusen kyssar kastar jag åt ditt håll... och du, Malin, jag har haft på mig sjalen varenda dag sedan jag fick den... jag är så fin i den!

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

Hurra!

Vad glad jag blev av att se denna fina bild. Och läsa goa Tackord.
Är det försent att kommentera nu?!
Ja. Nästan hela vintern tog det för mina små fingrar att pilla ihop den - att döma av bilderna lite högre upp på sidan verkar vintern hos er onekligen över.
M a o är inte en stickad halsduk ett särskilt lämpligt plagg längre. Typiskt.

torsdag, mars 15, 2007 8:39:00 em  
Blogger Maria said...

Kära! Det är aldrig försent... önskar dock att det var lite oftare...

Halsduken är perfekt i alla väder! Jag har haft den varendaste dag sedan jag fick den... har den även på inomhus, och får beröm för den!!!

puss!

fredag, mars 16, 2007 7:18:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Jag hör vad du säger kära du...
Och jag ska verkligen Försöka skärpa mig.
Det är liksom blygheten i mig som tar över..
Men för varje ord känns det lättare.. och lättare

fredag, mars 16, 2007 10:04:00 em  
Blogger Maria said...

Good Girl!

fredag, mars 16, 2007 10:07:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter