måndag, mars 26, 2007

Måndagmorgon...

... kan ibland börja med trallala och ett... eeeh... what?
Sen fryser man lite i sin förvirring, blir äcklad... av människors otroliga dumhet...
jag dömer och dömer - jag vet - men när människor har dåligt omdöme och gör korkade saker på andras bekostnad blir jag illamående!

Det är synd om människan!

... så tittar jag ut genom mitt fönster och ser morgonsolens värme smeka bort nattens fukt från hustaken... åååh, lovely... trallala... jag längtar... längtar efter allt... och speciellt något!

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Är det kanske efter mamma och psppa

måndag, mars 26, 2007 8:57:00 fm  
Blogger Maria said...

Ja, det är klart att jag längtar jag efter er... och jag hoppas att få se dig käre far i en påskharekostym till påsk!!!

Själv ska jag virka äggvästar och knyppla påskkäringar!

puss på er så länge - så ses vi snart!

måndag, mars 26, 2007 10:22:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter