onsdag, maj 09, 2007

Betakaroten!



Jag är beroende av färskpressad morotsjuice varje morgon... som sagt - min morgonritual är helig... men nu har jag två gånger öppnat min Brämhults morotsjuice och det varit en oreange geléartad gegga i flaskorna... jag blir helt perplex, slutar andas och bara stirrar dumt ner på eländet... va?... nej?... min morotsjuice!... min heliga frukost...!

Jag har precis skickat ett mejl till Brämhults konsumentkontakt - vad annat kan man göra!?

Mina gudomligt heliga mornar står på spel...
Jag minns en barndomsvän som hittade en liten träbit i chipspåsen... hennes pappa skickade in hela rasket till chipsbolaget och vipps så hade de en jättekartong med chips mm från chipsbolaget!!! Tänkte naturligtvis inte alls i dessa banor här inte... nejdå... jag vill bara att Brämhults ska veta att Konsum skött deras produkter dåligt och att de surnat i butikens kyldisk... för inte kommer Brämhults att skicka mig en massa morotsjuice nu va... nääää... eller...?
Eller...!?

4 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

En gång hittade jag en liten död fisk (som såg ut så här ungefär) i en burk musslor. Det var vidrigt.

onsdag, maj 09, 2007 2:32:00 em  
Blogger Maria said...

En otroligt fin fisk... men i fel sammanhang blir den väldigt äcklig!

onsdag, maj 09, 2007 2:51:00 em  
Blogger Fikatanten said...

På The Museum of Garden History i London, har jag ätit den absolut godaste morotskaka någonsin! Förmodligen några gamla engelska damer som bakat den, de stog i alla fall bakom disken på cafét!
Jag har många gånger tänkt skriva dit för att få receptet, men glömmer hela tiden bort det.

onsdag, maj 09, 2007 6:06:00 em  
Blogger Maria said...

Ah! Där har jag också varit... ett förtjuuusande museum inrymt i en liten kyrka på South Embankment i centrala London!

torsdag, maj 10, 2007 10:53:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter