söndag, maj 20, 2007

My morninghoods...


Det byggs... och byggs... på andra sidan kanalen...


Kanalen...


Danvikstull... till höger direkt efter bron ligger det mycket trevliga "Boule & Berså"... till vänster liggen hon - "Eken"... Stockholm... rakt fram ser man Djurgården... och längre ut till höger finns skärgården... därefter ligger världen öppen...


... solen värmer även en gammal mans nos..


... avundsjukt boende... här vill jag också bo ju... mitt i Vitabergsparken...


... som på bystan.. men mitt i stan...


... som uppklädda sommarflickor i väntan på skolsavslutning och sommarlov...


Jag gillar att man låter Vitabergsparken vara lite vild...


... och mitt i parken tronar Sofiakyrka...


... hemma igen...


... dags att äta frulle och sen ut till kolonilotten!

8 Comments:

Blogger Stina said...

Finfina bilder! Vilken stad vi har förmånen att få bo i.

söndag, maj 20, 2007 5:10:00 em  
Blogger Maria said...

Ja... man kan inte annat än känna sig lycklig på alla sätt faktiskt...! Hoppas att du mår bättre och att vi ses i morgon...

söndag, maj 20, 2007 5:13:00 em  
Anonymous Anonym said...

Ja, Stockholm är en vacker stad och du måste visa oss vitabergsparken nästa gång vi kommer.

söndag, maj 20, 2007 5:46:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa: Självklart... mot Vitan!!! P o k till dig och mamma!

söndag, maj 20, 2007 6:03:00 em  
Blogger Lotta said...

Är det i Vitan vi ska ha sill & nubbe-festen ???

tisdag, maj 22, 2007 12:22:00 fm  
Blogger Maria said...

Hela sommaren - varje dag... tillsammans med alla fulla kids!

tisdag, maj 22, 2007 6:07:00 fm  
Blogger Lotta said...

Neeeej... inte med fulla kids !! inte med kids överhuvudtaget!!! jag tror jag tar sillen i din lilla park istället !

tisdag, maj 22, 2007 12:00:00 em  
Blogger Maria said...

Du är SÅÅÅÅ välkommen...!

tisdag, maj 22, 2007 12:07:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter