måndag, maj 14, 2007

Peaches rockar fett!





Det måste bero på våren... eller ... i vilket fall som helst så florerar det tester på alla bloggar man besöker just nu... har vi inget att göra på våra arbeten...? Ok, what ever... här kommer nästa test...
Har du en manlig eller kvinnlig hjärna?
Ett lite seriösare test från engelska BBC...
Det visade sig att min hjärna fungerar som 75% kvinnlig och 25% manlig... så istället för att raka benen så putsar jag på skägget i stället... och så levde hon lyckligt i alla sina dagar i fin harmoni med båda sina sidor!

2 Comments:

Blogger Ulrica said...

Jag gjorde hela testet och så kan jag inte få upp resultatet. Så irriterande. Hur ska jag någonsin få veta...

måndag, maj 14, 2007 11:36:00 em  
Blogger Maria said...

Oj då!!! Vi får väl höfta dina siffror då!

tisdag, maj 15, 2007 3:36:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter