lördag, juni 16, 2007

Bad Luck Sailor!


Vaknade med en en stickande smärta bakom ögongloberna... håret ömmar... måste vila ett tag innan jag ens försöker sluddra mig ur sängen... det gick inte så bra... var tvungen att låta min lekamen åter försluta sig i täckets skyddande lull-lull... vacklar upp till slut... måste ha frulle... går förbi en spegel... ser något i ögonvrån... tittar ner på min högra överarm... där sitter nu en stor tatuering i form av ett ankare... det ankaret fanns inte där igår när festen började...!

Ok, jag tar det onda med det goda... det är bara ETT ankare och det är bara personalfest EN gång per år!!!

2 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Det kunde ha varit värre.

lördag, juni 16, 2007 4:33:00 em  
Blogger Maria said...

Åh fy fan vad gräsligt!!!
Jag är lyckligt lottad!

lördag, juni 16, 2007 4:39:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter