onsdag, juni 13, 2007

Åh... om jag ändå vore hemmafru!

6 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Enligt min begränsade erfarenhet har nästan alla kvinnor en gammal vävstol eller en knappt använd stickmaskin undanstuvad i nån garderob.

onsdag, juni 13, 2007 9:49:00 fm  
Blogger Maria said...

Jag ska få ärva min mammas... och min syster har ärvt vår mormors... så du har så rätt trots begränsad erfarenhet - jag ser det nästan som ett expertutlåtande!

Jag måste dock köpa en större lägenhet först, innan jag baxar in apparaten i min maskinpark! Undrar om man kan koppla ihop den med datorn och scannern... och väva virtuellt på papper!?

onsdag, juni 13, 2007 9:56:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Det tror jag faktiskt att jag har läst att man kan. Köp, köp köp. Du och ditt tjejgäng kan bli värsta web-nornorna.

onsdag, juni 13, 2007 10:02:00 fm  
Blogger Maria said...

Hua!
Du vet inte vad du släppt lös nu när du givit mig den informationen!!!

Bara en massa mysticism... endast väva under de nattliga timmarna med fullmåne... man får bara väva under sin menstruation... de andra får gå ut och plocka en massa örter som torkas i scannern och sedan växtfärga hårband... iklädda träskor, lilafärgade linnen och snickarbyxor i oblek bomull ska vi alla klättra runt bland vävstolar, datorer, scannrar, kameror och externa hårddiskar... extremt alternativ hi-tech hardcorestyle!

onsdag, juni 13, 2007 10:33:00 fm  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Skippa det där med menstration. Den varar inte för evigt. Byt ut mens mot förkylning.

onsdag, juni 13, 2007 11:10:00 fm  
Blogger Maria said...

... snoriga och snörvliga klättrar vi omkring... och tappar träskor på scannrarnas glas...

onsdag, juni 13, 2007 12:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter