måndag, juni 11, 2007

Som att sitta och lapa honung...



... semester... semester... semester... semester... jag vill ha semester... NU! Jag jobbar tre veckor till... sen har jag fem veckors semester... tre... fem... tre...

Vart ska jag då åka under min semester...?

Många bud och önskemål... hälsa på vänner i Göteborg och systersonen som köpt ett så fint torp utanför Gôtet (eller hur blev det med det köpet?)... kusinen i Varberg... vännerna Östersund... Gnarp... Hemsön... familjen hemmavid... och naturligtvis vara hemma i sommarfagra Eken...

Jag gillar att ha mina semestrar till stor del oplanerade... och sticka iväg på infall istället... men i år blir det bara sverige - suede - sweden - suecia... och det ska bli sååå skööönt... läsa böcker... påta i landen på lotten... läsa böcker i skuggan under ett träd... lyssna på P1... fiska... åka på utflykter... vila upp mig ordentligt... stressa av... sounds like a good plan - count me in!

Update:
Suck... jag har FYRA veckor kvar till semestern... fyra...

2 Comments:

Blogger rigg said...

Sticker in huvudet här och hälsar att det var 28 grader i Gnarp igår... been there...

tisdag, juni 12, 2007 1:02:00 fm  
Blogger Maria said...

Rigg: Alla vägar bär till Gnarp!

tisdag, juni 12, 2007 6:58:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter