fredag, juni 08, 2007

Brazilian wax - knappast!



... nope... jag vägrar att raka benen bara för att jag ska ha kjol på mig på sommaren... håret är väl för bövelen där av en anledning antar jag... t-shirten jag har på mig har lite för korta ärmar för att dölja två andra buskage... sån är jag... jag gillar det otuktade... jag gillar engelska parker!

En vän berättade om en väninna som fått en brazilian wax av sin man i presentkort på sin födelsedag - uppriktigt sagt så skulle jag nog fundera på om jag valt rätt man om jag vore henne och jag skulle bli ledsen över att få en sån present!

Varför sysslar folk och fä med yta yta yta när det finns roligare saker att pyssla med... ok, jag pysslar med mitt utseende jag med... märkliga håruppsättningar som jag gärna pryder med jasminblommor och prästkragar... jag syr väskor och kjolar och annat smått och gott... och visst, jag rakar benen och mina armhålor lite då och då (när det blir lite fööör långt och man luvar sig själv hela tiden - det händer faktiskt!)... men att se lite lurv tycker jag bara är trevligt... även - eller rättare sagt - gärna på män... det tyder på att man tänker på annat än yta hela tiden och att man faktiskt funderar över dagens kroppsideal och vägrar följa fårskocken... och såna människor tycker jag om - de som vågar vara oytliga!

3 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Bra rutet. :-)

fredag, juni 08, 2007 3:20:00 em  
Blogger Maria said...

Jag skäller och gläffser... men jag är så jävla trött på denna idiotiska kroppsfixering!

Jag vill skrika: TÄNK SJÄLVA NÅGON GÅNG... ELLER TÄNK ÅTMINSTONE!!!

fredag, juni 08, 2007 3:29:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Bra rutet igen. Jag håller fullständigt med dig.

fredag, juni 08, 2007 3:52:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter