onsdag, juni 06, 2007

En konstruerad dag...









Jo, jag tycker att nationaldagen är en superkonstruerad dag... hade personligen haft kvar pingstafton som helgdag istället... Ett telefonsamtal under min morgonprommis fick mig att fixa matsäcken och ta bussen ut till beachen istället... där Rudiegirl och L8-Lee väntade på en filt... men jösses vilken tunn matsäck de hade med sig - tur att jag kom!
Mötte Lisabeta med vänner som var på väg hem... det var mycket folk ute vid Hellas... det var fler än vi som inte ville vara kvar inne i stan och fira denna dag... to crowded... to messy!
Rudiegirl tog sig några dopp... det gjorde inte vi andra... det var tydligen 16 grader varmt i vattnet och det krävs några grader till för att få mig att hoppa i... om det inte näckas i en fjällsjö i jämtland vill säga!

5 Comments:

Blogger Lotta said...

MMmmmm .... TUR att du kom ! Annars hade vi svultit ihjäl !!! Du är en riktig Pic-Nic-Godess !!!

torsdag, juni 07, 2007 2:53:00 em  
Blogger Maria said...

Ja kära nån... ni skulle inte klara er länge ute i den vilda naturen... utan vaniljsås!!!

torsdag, juni 07, 2007 3:17:00 em  
Blogger Lotta said...

Prexis! Det är nästan så att man önskat livet av sej själv efter den pic-nicen.... då hade man iallafall mött döden med stil !.... fast när jag tänker efter så kanske det var en viss överjäst stil.... nåja gott var det & bränd blev man...

torsdag, juni 07, 2007 4:20:00 em  
Blogger Rudiegirl said...

ååååå dom där filodegsgrejerna (fast det var inte filodeg eller hur det nu var?) med fetaost och mynta...... Jag vill alltid ha med dig på pic-nic.

tisdag, juni 12, 2007 7:23:00 em  
Blogger Maria said...

Åååh Rudiegirl!
Så länge sedan jag hörde din stämma här... du får ha med mig på vilken pic-nic du vill!

... och nej, jag trodde jag hade filodeg hemma, men det var croissantdeg... fatta vad gott det blir med filo!!!

tisdag, juni 12, 2007 7:26:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter