måndag, juni 11, 2007

Doggy-poo under my shoe...



Yes Sir indeed I had...en outhärdliga gegga hade helt fräckt letat sig in under min ena sko... och jag upptäckte problemet när jag satt inne hos min chef under ett samtal i godan ro... Jag bad om ursäkt, tog av mig skon och ställde den utanför hennes rum... och samtalet kunde därmed fortsätta! Problemet är nu åtgärdat och saniterat på bästa möjliga sätt och dagen kan återgå till det normala! Jag är en obotlig hundälskare... men kära, kära hundägare - plocka upp erat hundbajs!

Jodå, visst har det gjorts film om en liten gullig hundbajs:
Doggy-Poo...

4 Comments:

Blogger Stina said...

Ja back to normal. Till exempel med en kopp kaffe framåt eftermiddagen?

måndag, juni 11, 2007 12:42:00 em  
Blogger Maria said...

Absolutley - ute i solen... en iskaffe pour moi!

måndag, juni 11, 2007 12:46:00 em  
Blogger Frederick said...

"The story begins when a sweet little doggie deposits the title character on the side of the road, and the poo comes to life..."

Kan nästan tänka mig den förstoppningsepidemi som skulle uppstå om den här filmen blev populär bland dagisbarn...

måndag, juni 11, 2007 1:26:00 em  
Blogger Maria said...

Verbal Kint: Ja kära nån, total matvägran med, som du skiver, en massiv förstoppningsepedemi!

Och, tänk vad synd alla kommer att tycka om lille Doggy-Poo när han frågar sig:

"I am only a doggy poo. What am I good for?"

Snyft och snörvel i hela biosalongen...

- Du är bäst Doggy-Poo, ingen är som du, vi älskar dig - vår hjälte... kom låtom oss kramas!!!

(Man kan ju i och för sig redan köpa gosedjuren "Kissen" och "Bajsen", eller vad de nu heter "Skvätten" och "Kotten", i form av just vad orden beskriver på Designtorget)

måndag, juni 11, 2007 2:02:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter