torsdag, juni 14, 2007

3



Idag är det torsdag... det betyder att den här veckan i princip är slut... i morgon har vi personalfest och som delaktig i la festivia commitea oh-la-la så är jag bizzi med planeringen mest hela tiden, vilket betyder att tiden flyter samtidigt som den inte räcker till!
Men man kan liksom säga att den här veckan är till ända... eller hur!?
Det betyder att jag bara har TRE veckor kvar till semestern... eller hur!?
Eller är det så otroligt hemskt att det är FYRA veckor kvar från och nästa måndag... inte FYRA veckor inklusive den här veckan!?
Jag törs inte kolla upp det... då blir jag nog oerhört deprimerad eftersom jag vill ha semester NU! Jag lurar mig själv, jag är så duktig på det nämligen, och tillåter mig tro att min semester börjar om TRE veckor från och med nu... inte FYRA... inte fyra... absolut inte fyra...

eXTReMe Tracker
website counter