onsdag, juni 13, 2007

Sånt som fortfarande grämer mig!


Luxuria, dvs Howard Devoto och Norman Fisher-Jones "Noko"

Jodå, jag grämer mig över futtiga ting ibland... jag är inte bättre människa än så... även om jag försöker framställa mig som en något bättre... människa... än just så...

En av de saker som grämer mig lite då och då är det här med förhållanden - separationer - och därav splittrade skivsamlingar... jo... det grämer mig big time faktiskt!

Jag och mitt ex hade en helt underbar skivsamling tillsammans... oerhört kompleterande... men när vi gick skilda vägar för en massa år sedan så försvann några godbitar som är rätt svåra att få tag på idag... och det grämer mig... Ok, det mesta har jag kompleterat upp mig på till dags dato... men det är en Luxuria (deras första som han hade i en otroligt snygg specialutgåva) och några The Jazz butcher (äger själv bara en skittråkig samling som inte alls är representativ på minsta sätt)... annars så är jag nöjd och glad med det jag har... förutom att jag grämer mig för en handfull skivor som jag inte har...

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter