tisdag, juli 17, 2007

Jag älskar... älskar... och älskar...



Ja, det är så mycket och så många som jag verkligen älskar!
Jag är också mycket noga med att berätta det för dem det berör, livet är kort och en vacker dag är man borta... så är det, hur mycket man än duktigt försöker förtränga det!

Idag vill jag säga det med lite extra eftertryck - Att jag älskar mina föräldrar så himla-himla-himla mycket! Jag säger det extra mycket idag, men ni vet att det gäller 24-7! Jag är så lättad-lättad-lättad av det positiva beskedet du/vi fick idag pappa, och vi pustar äntligen ut ordentligt och firar om än på olika håll... men ändå tillsammans!


En miljon-miljon-miljon pussar och kramar från lillan!

Etiketter: ,

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Med glädjetårar rinnande nerför kindena, läser vi det du skrivit och vi skickar pussar och kramar tillbaka.

onsdag, juli 18, 2007 8:33:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter