söndag, september 30, 2007

Skillsmässa anbefalles!

Nu är måttet rågat... pricken över i:et har fått bägaren att rinna över! Jag orkar inte med mer nu... jag begär skillsmässa från mig själv!

Efter en underbar dag med snabb visit på en auktion, en fantastisk fotosejour vid en gammal hyttruin... en lyckad shopping i en antikbutik där jag bland annat köpte en Stig Lindberg Prunus (en smörask med lock för ynka 140 kronor!!!)... en underbar bananbakelse inmundigades på Elsa Anderssons Konditori och i väskan hade jag flera kilo älgkött med mig hem... så slutar det hela med att när jag kommer stånkandes in i hallen och lägger ifrån mig allt mitt bagage och pryttlar... så har jag sönder min nyinköpta Stig Lindberg!!!


... kras!!!

... nej... jag orkar inte med mig själv längre... kära nån, vem orkar med mig...!? Jag vill separera och det nu i rödaste rappet... det blir bäst för mig själv helt enkelt! Det betyder att jag från och med snart är singel och därmed öppen för gentila förslag!

Etiketter: ,

7 Comments:

Anonymous Anonym said...

En smörask är en smörask en världslig sak, det är väl inte det värsta som kan hända en människa att en smörask går sönder du kan ju i allafall göra glassbomber mycket godare än smör kram syster yster

måndag, oktober 01, 2007 8:08:00 fm  
Blogger Maria said...

Tack för de visa orden... visst, det är bara en smörask! Men tänk att den var hel hela vägen, ända tills jag kom innanför dörren! Man kan ju bli tokig för mindre...

måndag, oktober 01, 2007 8:46:00 fm  
Blogger Maria said...

... och jäklar vilka glassbomber, puddingar och blamanger jag kan göra!!!

måndag, oktober 01, 2007 8:47:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Tänk vilka sköna döttrar jag har

måndag, oktober 01, 2007 10:16:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Åja, jag har väl också varit med.

måndag, oktober 01, 2007 10:20:00 fm  
Blogger Maria said...

... och tänkt vilka tjingeling-coola och störtsköna föräldrar vi har!!!

måndag, oktober 01, 2007 10:35:00 fm  
Blogger Maria said...

... synd på Stig "Slimpan" Lindberg bara...

måndag, oktober 01, 2007 10:36:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter