söndag, oktober 14, 2007

Hemma igen...

... och efter all frisk luft, en suicidal ångermanlänsk grävling, god mat, söt och mumsig flaggpunsch, smäktande lent portvin, en fin början till gikt, ett recept på en kunglig kur från 1600-talet mot nyss nämda sjukdom samt annat trala-la... så måste jag gå och sussilura bland alla mina kuddar och täcken nu! Eventuella rövarhistorier kommer jag att berätta om senare... förmodligen med början i morgon! Vad som var den medpackade överraskningen? Jamen det var ju en flaska punsch och en flaska portvin samt två små glas... det är vad jag kallar nice surprise!

Puss och välkommen hem, gullet, du har varit saknad... hälsar jag mig själv!

Etiketter:

5 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Hallo på'rej. Mycket bra härinne .
(och välkommen hem)

söndag, oktober 14, 2007 11:56:00 em  
Anonymous Anonym said...

Det later ju helmysigt. Hoppas du trivdes bra pa hemsön! Och vad var det, om inte en nice surprise?! =)

måndag, oktober 15, 2007 10:39:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Tackar för godsakerna och välkommen hem själv!!! Hur var Roma!?

Annika: Hemsön var fantastisk - jag kommer tillbaka!!!

måndag, oktober 15, 2007 12:51:00 em  
Blogger Stina said...

Ja det hoppas jag verkligen att du gör! På sommaren när vi kan bada och åka och fingå i närliggande stiftsstad.

måndag, oktober 15, 2007 1:55:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Absolut... och åka över Höga Kustenbron...

måndag, oktober 15, 2007 5:05:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter