tisdag, oktober 30, 2007

Ni som söker utan att finna...

Jag ser hur ni kämpar... utan att få svar på frågan... själv anar jag er fråga utan att ni ställt den direkt till mig...

Jag kan inte hjälpa till... ni måste nog ställa frågan direkt till mig först... och det kan ju vara så ebarmligt svårt... ja, rent utav omöjligt ibland... att ställa de där förljuvande frågorna...

... men de är ofta just precis dessa frågor man helst av allt vill ha svar på... och det är, ska jag avslöja, just precis dessa frågor man vill ha ställda till sig... jag lovar!

... så hörrni, bli lite modigare... fråga mig... fråga... jag är snäll och vill väl... jag på gränsen till älskar er (några av er älskar jag på riktig... ni vet bara inte om det... än!)

... fråga mig dock inte om jag ställer rätt frågor till er... för det vet jag att jag inte gör!

Etiketter: , , , , , , ,

8 Comments:

Blogger Stina said...

Ja och när man frågar får man faktiskt (i allmänhet svar). Men man måste ju liksom komma till skott. Och fråga...

tisdag, oktober 30, 2007 4:26:00 em  
Blogger Maria said...

Åååh Stina - precis, precis... man vill ju ha en fråga så man kan svara liksom... men det kan ju vara lika jobbigt att fråga som att svara...! Men man måste faktiskt - man måste!

tisdag, oktober 30, 2007 8:18:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Vad är egentligen en förljuvande fråga?

onsdag, oktober 31, 2007 10:58:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Vad tycker DU är en förljuvande fråga...?

onsdag, oktober 31, 2007 12:26:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Jag vet inte. Huvudsaken är ju att man inte svararförljugande på frågor.

onsdag, oktober 31, 2007 12:47:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Det har du rätt i! Men frågor måste ställas, så är det bara! Tystnaden förkrymper människan och livet är inte oändligt... det har jag kommit fram till denna höst... och seeent ska syndaren vakna - sa hon och försvann ut till höger i bild... med ett glittrande leende i de mossgröna...

onsdag, oktober 31, 2007 1:21:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

... tänderna? :-D

onsdag, oktober 31, 2007 2:25:00 em  
Blogger Maria said...

NEJ!!!
De skogsgröna...!

onsdag, oktober 31, 2007 3:56:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter