onsdag, oktober 17, 2007

Zodiac Mindwarp - Prime Mover



... det blir ju lite trist om jag inte har tid med att skriva något what so ever en hel dag... So I give to You... Zodiac Mindwarp & The Love Reaction eftersom jag idag kom på att jag såg honom i London 1987! Han hade svarta t-shirtsbyxor på sig UTAN kalsonger under eländet... det var varken sexy eller hot på något sätt kan jag lova!!! Sen såg jag honom på Ritz något år senare... det var inte speciellt sexy eller hot då heller...

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Huvvaligen och Halleluja.

Det var skräckblandat förtjusande att återse denna figur!!
T-shirt byxor ??!!

tisdag, oktober 23, 2007 12:19:00 fm  
Blogger Maria said...

Ruggo! T-shirtsbrallor = tunna brallor i t-shirtstyg som var sååå otäckt poppis då... sladdriga och tunna... och jävligt fuuula! Kalsonger har aldrig varit med nödvändiga om man säger så!

tisdag, oktober 23, 2007 8:27:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter