måndag, oktober 15, 2007

Den mentala trötthetens kaos...



Man kommer hem från detta... en helt fantastisk helg i Ångermanland i få förunnat sällskap... och man vill ändå bara gråta...

Jag känner mig för tillfället mentalt förkrymt... mentalt berövad av något... men jag vet inte riktigt av vad... eller så lämpar det sig kanske inte att berätta om det här...

Även om allt verkligen är bra och roligt och hösten är förljuvande på alla sätt... så känns det tomt långt där inne... tomt och ekande... ja, trots att jag är glad och skrattar högt varje dag...

Ok, jag har en grej här i veckan som känns oerhört påfrestande att ta i tu med... men jag måste... ni vet hur det är... det går inte att smyga ifrån, det är bara att borsta smulorna ur skägget och hålla en stiff upper lip och köra i racerfart och sen är det
over and done... eller...!?

... men bara så ni vet... just nu är det: "... peta inte på mig, för då börjar jag att gråta..."

Etiketter:

6 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Tänk om du egentligen är en landsortsbo i själ och hjärta? Inget fel i det i så fall.

måndag, oktober 15, 2007 3:45:00 em  
Blogger Maria said...

Johnny: Det är ju det jag är... född och uppvuxen på landet! Men jag känner mig ledsen i hjärteroten ändå!

måndag, oktober 15, 2007 4:10:00 em  
Blogger annalena said...

Men lilla gumman då! Tänker på dig och skickar en virtuell bamsekram!!

måndag, oktober 15, 2007 7:11:00 em  
Anonymous Anonym said...

Du harju alltid mammas eller pappas knä att krypa upp i.

måndag, oktober 15, 2007 7:32:00 em  
Blogger Lotta said...

Shiiiit vilken fantastisk bild & du är apsnygg på den !!!
:)
PS, är krabbsessången över ? Dax för ett litet evenemang pronto !

måndag, oktober 15, 2007 8:53:00 em  
Blogger Maria said...

Annalena: Tackar ödmjukast, det känns mycket, mycket bättre nu... ibland bara tröttnar man ihop...

Pappa: Jag vet och jag är er evigt tacksamma för det! Puss o kram!

L8: Raaaring, krabbsäsongen är absolut icke över!!! Krabbdinering anbefalles å det rappaste!

måndag, oktober 15, 2007 11:15:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter