tisdag, november 20, 2007

Et tu Motel-Bambi... ?


- Hej, jag ska bo här hos dig från och med nu... bra va!?

- Hej... välkommen... tillhör du Canastaklubben eller...?

- Canastaklubben... nehejdå... jag ska bara bo här med dig från och med nu... bra va!?

- Ja... va bra... mycket bra... men vad äter du för något...?

- Snöglimmer... jag äter endast snöglimmer... sånt som finns samlat i dina sinnen... snöglimmer är det enda jag förtär, och det finns det gott om här hos dig... vi kommer att få mysigt tillsammans här hos dig, du och jag...

- Åhhh... snöglimmer... ja, vi kommer att få det mysigt här hos mig... du och jag... men, vem är du... vad heter du...?

- Äh, glöm det... du skulle ändå aldrig tro mig...

Etiketter: ,

5 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Jag märker att jag bloggar alldeles för mycket för tillfället. Men vad fan ska man göra med alla roliga saker man hittar då? Äsch, jag skickar till dig: Swedish Chemist.

onsdag, november 21, 2007 12:56:00 em  
Blogger Maria said...

Tack för det Johnny... jag sitter just nu med telefonjouren och det är inte så många som ringer - ergo - jag har tråååkigt... så nu fick jag fnissa lite istället...

(själv bloggar jag för lite för tillfället, men min hjärna har drabbats av tjernobyleffekten)

onsdag, november 21, 2007 1:14:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: samma här. jag menar - jag har också nån slags härdsmälta idag.

onsdag, november 21, 2007 3:52:00 em  
Blogger Maria said...

... jag vill bara äta marsipangrejjer rullade i nougat och nötter... tryfflerade med spritindränkta körsbär, iklädd kravatt och hög ridhatt a'la engelsk dam runt förra sekelskiftet! Det är faktiskt det ENDA jag vill just nu! Ja, liggandes på en blodröd divan... naturligtvis...

onsdag, november 21, 2007 4:03:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

maria: Jag vill också ligga på en divan. Eller snarare vill jag ligga på en bänk med en skön madrass i ett kejserligt palats i gamla Rom. Där ligger jag på sidan och käkar vindruvor, slött gloendes på slavinnor som dansar och på slavar som slåss. Myser.

onsdag, november 21, 2007 5:22:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter