söndag, november 18, 2007

Did you get the real good ones... did you get the good ones?


The Kills - The Good Ones

Goodmorning alla ni ljuvliga... söndagmorgon... och pga att jag lider brist på destruktivt leverne... så behöver jag inte ens ställa frågan... jag är tyvärr inte lagd åt det självförbrännande hållet!

Jag var ute i en tur i min P18 igår (ni vet den röda - som jag nu funderar på att byta ut mot en gräddvit då mitt röda står sig bättre mot något gräddvitt)... åkte runt bland ädelskog och låtsades att jag bodde bland slott och herresäten... jag åkte runt med en termos hett te, en påse scones samt min belgiska marmeladburk... jag låter alltid vinden visa vägen... jag är en sån som doftar mig fram att finna något gott...

... sa hon och slurkade i sig det sista av morotsjuicen... i samma ögonblick ramlade en yrvaken hårslinga ned över det skelande ögat och så log hon... mmm... marmelad... mmm... söndagmorgon... you bet!

Etiketter: ,


eXTReMe Tracker
website counter