tisdag, november 20, 2007

Hit har du flytt - jag hittar dig...



Tisdag och jag kickar igång frukosten med ett gammalt kassettband från 1988 och jag kan starkt rekomendera att göra på precis samma sätt om ni är sega någon morgon... Jo, jag är fortfarande kvar i min gamla resväska fullproppad med gamla kassettband och rotar runt - jag gör små resor i mitt sinne och minne...

En släng av Dead Kennedys, Webstrarna, Indians in Moscow, Magazine och Luxuria (med min stooora älskling Howard Devoto), Ultravox (med John Foxx på sång naturalement), Roxy Music, Wire, Fad Gadget och OMD...

Jag är nu på oerhört gott humör och fit for fight!
Tuesday - here I come baby!

Etiketter:

7 Comments:

Blogger stationsvakt@gmail.com said...

OMD är sorgligt bortglömda bland den stora menigheten, har jag märkt. Det är synd.

tisdag, november 20, 2007 7:34:00 fm  
Blogger Maria said...

Johnny: Synd OCH skam skulle jag vilja säga... med de fantastiska låtarna Enola Gay och Joan of Arc... vad sysslar folk med - vad lyssnar folk med???

tisdag, november 20, 2007 9:10:00 fm  
Anonymous Anonym said...

webstrarna! petter!

tisdag, november 20, 2007 11:09:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Ja just ja, ni har ju barn tillsammans höll jag på att säga! Barn på dagis... eller i skolan... eller på pyssel eller hur det nu var!?

tisdag, november 20, 2007 12:11:00 em  
Anonymous Anonym said...

ja vad har vi? hans nuv fru och jag hade barn i samma klass, snacka om långsökt relation?
men alla kändisar-man-har-connection-till är bra kändisar. eller bra connections?

tisdag, november 20, 2007 3:37:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Men Petter var ju med på julpysslet förra året.. eller var det förrförriga året...?

tisdag, november 20, 2007 4:37:00 em  
Anonymous Anonym said...

nåt pyssel var han allt med på.
hans fru är en av mina bästa vänner, men vi träffades genom våra största barns klass. klasshitler, någon?

tisdag, november 20, 2007 6:29:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter