onsdag, december 19, 2007

Jag säger: NEJ!

Nu orkar jag snart inte mer... jag orkar inte gå upp i det här mörkret... jag är så trött... trött... trött...

Med tanke på hur vissa av mina vänner agerar för tillfället så borde vi få vara lediga HELA december... ingen är normal för tillfället... vi kommer visserligen till jobbet, men sen är kropp och framför allt huvud totalt avtrubbat! Jag fnissar alternativt gråter om vartannat medan jag fixar frulle, borstar tänderna och struttar till t-banan...
struttar förresten - näe... snarare släpar mig fram...

Man skulle kunna tappa huvudet utan att ens märka det just nu... och det, mina vänner, är faktiskt inte bra... det är på gränsen till farligt!!! Ok, jag ställer upp på den här galenskapen två mornar till - men sen är det stopp!!!

Goodmorning all you lovely ones... om ni ser en tröglori hängandes sovandes i en trädklyka idag - så är det garrrrrranterat jag...

Etiketter:

13 Comments:

Anonymous Anonym said...

jag säger JULLOV! och jag har blivit överröst med sprit, vin och champagne på jobbet (inte druckit, bara fått) så mitt löfte om ALDRIG mer får vänta tills dessa skatter är urdruckna.
berlini till nyår!!!

onsdag, december 19, 2007 10:17:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Åååh Berliniiii... i Gnarp då... jag ska se till att pimpla Berlini jag med, fast här i Stockis då!!!

onsdag, december 19, 2007 10:33:00 fm  
Anonymous Anonym said...

men se upp för smygfilmande tonåringar!
:-)
ps kolla in steklova på youtube, kan bli bästa nyårslåten ever!

onsdag, december 19, 2007 11:45:00 fm  
Blogger Maria said...

Steklova!?

Fick upp Did you mean: Sokolovo... och det menade jag ju inte!

onsdag, december 19, 2007 1:18:00 em  
Anonymous Anonym said...

vad dåligt!
nu måste jag söka, återkommer med url och allt!

onsdag, december 19, 2007 1:32:00 em  
Anonymous Anonym said...

http://www.youtube.com/watch?v=DCqvYaxJv24

steklovaTA hette dom ju!
vad ett litet ta kan göra!

onsdag, december 19, 2007 1:34:00 em  
Blogger Maria said...

HOLY MOTHER OF CHRIST!!!

(ligger nu avsvimmad på golvet under skrivbordet!)

onsdag, december 19, 2007 1:57:00 em  
Anonymous Anonym said...

visst var de GULLIGA??????????

onsdag, december 19, 2007 5:09:00 em  
Blogger Maria said...

En doft av barntalk och östeuropeisk avgas spred sig som ett tjockt moln!!!

nej-nej-nej-nej-nej jag blev blind och RÄDD... och LEDSEN... hela världens orättvisor passerade revy framför mina ögon...

onsdag, december 19, 2007 6:32:00 em  
Anonymous Anonym said...

kan man adoptera dom? i så fall, tjing för den minsta!

onsdag, december 19, 2007 8:29:00 em  
Blogger Maria said...

Jag har redan börjat sticka nya tröjor åt dem! Har bokat in dem hos en hot-hot-hot frisör också! Nu är det slut på pottklippning!

onsdag, december 19, 2007 8:47:00 em  
Anonymous Anonym said...

neeeeejjjjj! inte förstöra såna rara ärter med västerlandsfiering! (eller är det sailor-looken de ska få? DÅ är jag med!)

onsdag, december 19, 2007 11:19:00 em  
Blogger Maria said...

Klart de ska bli sailors!!! Fatta!!! Så gör vi bara om videon igen fast med sjömanskostymer på de rara ärterna... det KAN bli bättre!

torsdag, december 20, 2007 6:41:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter