måndag, december 17, 2007

Dags att kratta gruset i din mentala trädgård, darling!



- Nu sitter du där och funderar lite lätt gnyende igen... var det inte så att din mojo jobbade jäkligt nice för ett kort tag sedan... ?

- Jo... ja... eller kanske... eller... ?

- Oj oj oj gumman... osäker igen alltså!?

- Ja... eller... ja, alltså... eller inte... ?

- Hmmm... mmm... du är så gullig när du tvinnar ditt hår i osäkerhet... tvinnar och tvinnar... du vet väl att din mamma sagt åt dig minst tusen gånger att du sliter ut ditt röda på det där sättet... !?

- Ursäkta mig Motel-Bambi! Men min ansiktskräm är slut och vet du hur det är att vara vintertorr i fejjan samtidigt som värsta tonårsacnen sprider sig som om jag inte blivit könsmogen förrän vid mina ljuvaste 40!!!???

- Jo, men gumman... lyssna på mig nu! Vi har ju kommit överrens om att du är en 12-årig flicka i en 90-årig tants kropp... eller har du glömt det... !?

- Nej, jag påminns om det varje jäkla dag!!!

- Hm! Då så! Vad är problemet!? Det är precis en vecka kvar till julafton och om fyra dagar har du fri lek och hopp i nästan två veckor... 2008 kommer att bli det bästa året i ditt liv gumman... rädda några laxar och ta det lite soft nu... allt kommer att lösa sig ska du se!

- Åh, Motel-Bambi... kan du lova mig att det verkligen gör det!?

- Ja, gumman... DET kan jag nästan lova dig... lita på det!

- ... hmm... då kan jag sova lugnt i natt...

- Ja, fattas bara annat... jag står ju här och låter mina snöglimmande horn skugga dig i månskenet medans du sover... baby!

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter