måndag, december 17, 2007

Silversun Pickups - Well thought out twinkles



... mmm... det smakar tidigt 90-tal... det smakar gott!

Trummor som man slickar i sig som det godaste godis... en oerhörd teasing-teasing-teasing-gitarr... en ren och tung bas som krullar mitt hår till de ljuvaste lockar... och sång som får mig att vilja tokspringa på en sommaräng och i ren och skär utmattning ramla omkull bland blommorna... med ett stort leende ligga på rygg med armarna rakt ut beskrivandes de molnformationer jag ser...


From me to you before you go to sleep... goodnight!

Etiketter:

2 Comments:

Anonymous Anonym said...

Jag har alltid, ända sedan barnsben, kollat upp moln formationerna för att få se vad man kan hitta.
Kram och goodnight.

måndag, december 17, 2007 10:57:00 em  
Blogger Maria said...

Pappa: Då har jag ärvt det och att titta på stjärnhimlen från dig då... !

Puss på dig och goodmorning!

tisdag, december 18, 2007 10:19:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter