onsdag, december 19, 2007

Sailor, gör din grej!



- Raring... du är inne på Sailors nu alltså!?

- Japp! Sailors med svaggiga ben och den vita lilla mössan så käckt på svaj!

- Jag kan förstå dig... men det där med en flicka i varje hamn... ?

- Äh, det beteendet har jag inget till övers för... jag har alltid varit flickan för en enda famn... det är ju inte själva sailorn man vill åt... det är ju stajlen fattar'u väl!!!

- Det var skönt att höra...

- Fattas bara! Du börjar lägga av dig tror jag visst!

- Ja, kanske det... men även jag har väl rätt att vara vintertrött som alla ni andra... Nu måste jag gå och mocka och kraffsa ihop lite färsk halm... jag är trött... godnatt... sköt om dig... gör inget dumt nu medans jag sover lite grann... en liten, liten stund bara...

- Sure thang... he he he... gooodnatt Motel-Bambi... sov så gott nu och tänk inte på mig... hmmmhmmmm hmmmm... (vissel-vissel)...

Etiketter:

3 Comments:

Blogger stella sweden said...

Men du orkar skriva minsann (angående förförra inlägget)....själv är mina fingertoppar sååå trötta, de orkar inte ens skriva det här...jag fick be Kusin Monica!
Sick!
Jo...jag är lite sjuk....lite...vart hemma från jobb idag...Kommer tillbaks o önskar dig god jul o allt det där när de små topparna vill uppfylla min önskan att flinkt tippelitappa!

onsdag, december 19, 2007 9:05:00 em  
Blogger stationsvakt@gmail.com said...

Ahah - d e t är sailor.

onsdag, december 19, 2007 10:02:00 em  
Blogger Maria said...

StellaP: Skriva orkar man ju alltid... allt annat är lögn och förbannad dikt!
Stackars dig som är lite sjuk... då är det bra att du är hemma och låter små mustiga&krulliga djur sköta om dig med sina små tassar och smeka dig ömt med sina öron!

Vi hörs innan jul - sköt om dig så länge, baby!

Johnny: JUST precis... med en sailormössa kommer man långt... med sjömanskostym kommer man längre... med skepparkrans kommer man huuur långt som helst!

torsdag, december 20, 2007 6:45:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter