fredag, februari 29, 2008

Nu ska jag berätta något för er...

... medan ni sitter där hemma och myser med middag och vin... klätt upp er till tänder med dräkten så fiiin... då sitter Lizabeta och då sitter jag... här uppå jobbet med klistrade fliiin...

Till nio ikväll ska vi sitta och tjattra... på jobbet och tjäna er kunskap och chatta...

Så hör av er nu era vetgiriga gullgrisar - vi svarar på alla era frågor från och med nu och i fyra timmar!!!

(jag vet att det sista inte rimmade - men det var inte meningen heller!!!)

2 Comments:

Blogger stella sweden said...

Har ni flinat färdigt nu?

Jag har blivit taaagen av Kurrsiva,jo hon heter så, får ångest om jag inte är kursiverad, så min fråga som jag inte hann fram med lyder....hur gör jag?


..såååg du nåågra hundögon ida?

Puuuss!

fredag, februari 29, 2008 9:57:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Kan erkänna att vi flinade så mycket att det kan kallas både gapskratt och kiknande... och så blev det en massa popcorn och godis... kakor... sen satt vi och hickade och undrade exakt huuur onödig är denna tjänst???

Två bibliotekarier sitter beredda att chatta till kl 21 en fredagkväll (varje kväll, men vi har en vecka per år hos oss... det är alltså flera bibliotek inblandade i denna tjänst)!?

EN chatt kom ca 20.30, en man ville ha hjälp med att hitta litteratur om hur man skriver arbetsansökningar... exklusiv tjänst kan man säga - minst sagt!

lördag, mars 01, 2008 8:49:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter