torsdag, mars 06, 2008

En kinesisk salong...

... är något som jag önskar mig så otroligt mycket att jag i min fantasi målar skåp i klarlackat svart, rött och guld... skåp som jag ännu inte har i min ägo... men som jag väntar på... !

Skåpen ska stå i min Marlene Dietrich-salong... det är dags att jag kickar mitt eget ass och börjar jobba med renoveringen igen... har lite ont om geist för tillfället - men jag boostar med Händel och lite kastratsång... fast då börjar jag gråta istället... gråter för att det är sååå vackert... åååhhh... vid universums alla allra lenaste hundöron... ska jag någonsin bli normal och mig själv igen... fast har jag någonsin varit normal... och vad är normal... och är det något som jag någonsin strävat efter... ?

Nej!

Etiketter:

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

är du gråtmild, vännen?
en japansk toffla kanske kan bota dig!

torsdag, mars 06, 2008 9:50:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Åååh älskade Natte, du aaanar inte... på riktigt alltså... ska vi ses över en toffla inom kort!

torsdag, mars 06, 2008 9:59:00 fm  
Blogger stella sweden said...

Tofflor är det endaste de små vassa mjukörontänderna vill haaaaa!
Jag vill ses över tiotusen par tofflor!
Bara så du veeet..har också ont om tid att skriva inlägg..det surrar i huvudet dagar o nätter...ooohh..DET kan jag blogga om...
Tack..tack för all inspiration!

fredag, mars 07, 2008 12:23:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: Tofflor i alla dess former är bra för både hjärta, hjärna och små vassa mjukörontänder... det finns en grön drickbar variant av japansk toffla på baren BerlinSthlm i mina kvarter - den blir man slirig och go' utav!!! Den ska du få prova på när du slinker in på dekadenta svandunstofflor och ett ciggismunstycke i mungipan!

fredag, mars 07, 2008 10:04:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter