måndag, mars 03, 2008

Kontrasternas underbara skäggstubbeskuggespel...

Trubaduren stod i t-banan igen imorse... han har varit borta några månader, men nu är han tillbaka... han är den ENDA trubaduren som jag finner förnöjsamhet i - jag gillar inte trubadurer som står och ylar och krafsar runt på sina instrument... kalla gärna mig trist, neeemas problemas!!!

Imorse stod han alltså där... och han sjöng "Jag ger dig min morgon"... själv hade jag min ipod inkopplad i hjärnan... med Fat Truckers finstämda låt Teenage Daughter gruffande vattenkammandes mina innersta sinnen:

Etiketter:

2 Comments:

Blogger Verbal Kint said...

"I was bathing in honey, stingless."
The Brideshead Revisited musicexperience continues in mailbox near you...

tisdag, mars 04, 2008 9:31:00 fm  
Blogger Maria said...

Verbal Kint: Man tackar...

tisdag, mars 04, 2008 12:06:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter