söndag, mars 30, 2008

Today is I-Love-Adam-Goldberg-Day!


Ååååååååhhhhhhh.... hmmmm... puss i nacken på dig!!!

Jag ÄLSKAR Adam Goldberg - så är det... så kommer det alltid att vara... och idag älskar jag honom så otroooligt mycket att jag skulle kunna äta upp honom! Titta på filmen 2 dagar i Paris... så förstår ni... kanske... kanske... eller kanske inte alls!

Ja ja... jag är glad över att JAG älskar honom så mycket... sen får ni älska vem eller vilka ni vill... och det är väldigt generöst av mig... för jag skulle kunna tvinga er att älska mig... men det gör jag inte... för idag tvingar jag er att älska Adam Goldberg... hmmmm... han påminner mycket om min personliga bloggdansare
Mike Longer... ja det gör han... och honom älskar jag också!!!

Etiketter:

6 Comments:

Blogger stella sweden said...

Today is I-love-Maria-Day!
Om jag älskar Adam? Vet inte...jag älskar sååå många så han får inte plats än...jag behöver tid att ta in han!
Visserliiigen...säger en del att ju fler man älskar desto fler finns det plats för...men DET TROR JAG INTE PÅ...för jag är full just nu!

Om jag ska ha plats med fler så spricker jag och då måste jag låna GAFFATEJP av dig!

(jag har kommit över min kursiveringsnojja)

söndag, mars 30, 2008 7:23:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: Ååååh tack... !!! Jag börjar tro att jag älskar en massa andra människor så mycket att det inte finns tid över att älska mig själv... jag missköter mig!

söndag, mars 30, 2008 7:46:00 em  
Anonymous Anonym said...

ska jag skämmas över mitt svammel om ethan hawke?
SÅHÄR var det, min syrra hade också sett DEN HÄR filmen i helgen och eftersom hon är så detaljeeeeerad (släktdrag?) så ramlade poletter, tioöringar och telefonkort snart ner.

det är ju BARA EN DAG och BARA EN NATT jag trodde att det här var.
i dom är väl ethan med?
(baklänges blir ethan nahte, nästan jag ju!)

måndag, mars 31, 2008 5:24:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: JUST!!! Vi pratade om olika filmer i lördags... men då hade jag ju inte sett NÅGON av filmerna ännu... nu har jag sett EN... och har därför INGEN aaaning om Ethan Hawk är med i den andra som jag i dagsläget alltså INTE sett... !

Däremot stämmer det mycket bra att Ethan är DU... eller tvärtemot... !

tisdag, april 01, 2008 11:06:00 fm  
Anonymous Anonym said...

och jag som inte har sett NÅN film, vafan snackar jag för?
jag såg iaf ONCE i söndags, the irish one, du vet.

(googlade: och joodå, ethan är med i bara en natt och bara en dag. och julie delpy också! jamen då skiter jag i att se några filmer, jag kan glatt uttala mig ändå)

tisdag, april 01, 2008 12:27:00 em  
Blogger Maria said...

Nättchen: Det behöver man inte googla för tycker jag... man ska uttrycka sig så ofta man kan... det är bra och stärkande för karaktääären!

tisdag, april 01, 2008 3:24:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter