torsdag, juni 05, 2008

Dag 3!

Och nu börjar jag bli tokig... på riktigt alltså!

... och jag som har en disputationsfest att kravla mig iväg till imorgon (som jag sett fram emot så mycket... att få fira en vän som jobbat så hårt med sin cancerforskning och nu äntligen kan titulera sig Doktor - uttalas med rysk brytning... Dåååktår... jag vet inte varför!)... men det ska nog gå... om jag är konvalecent och ligger nedbäddad i en kokong gjord av fetvadd ännu en dag... då ska det nog ordna upp sig med morgondagens tabberas också! Jag är en obotlig optimist så även gällande tid...

... fast... jag börjar höra gnäggande röster i mitt huvud... och se små, små hästar i kritstrecksrandiga kostymer, hattar och cyklamenrött läppstift... och på sina framhovar har de klistrat fast knallpulverpickadoller med hjälp av rosa hubbabubbatuggummi... jo... och de knallar omkring här hemma väsandes:

"... do you know who made this suite look so good combine with this lipstick baby?"...

... ursäkta mig... men... bor de här... och i såna fall... betalar de hyra... och jag gissar på YSL... !?

Etiketter: ,

4 Comments:

Anonymous Anonym said...

bli frisk så vi kan gå på bio!!!!

torsdag, juni 05, 2008 10:58:00 fm  
Blogger Maria said...

Nättchen: Menar du mig eller småkusarna?

torsdag, juni 05, 2008 11:45:00 fm  
Blogger Ulrica said...

Tack kära Maria att du tog dig till min fest!!! Det gjorde mig så glad! Puss och kram!

tisdag, juni 10, 2008 10:12:00 em  
Blogger Maria said...

Ulrica: Det var mig ett stort nöje... och jag skulle göra om det när du helst önskar!

puss o kram kära vän!

tisdag, juni 10, 2008 10:21:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter