fredag, oktober 17, 2008

Lizabeta & jag samtalar om The King of Pop...



- Den där apan... undrar om han lever än... ?

- Du menar Bubbles?

- Fy det var lite äckligt...

- Men det var ju en schimpans... är inte schimpanser utrotningshotade... får man ha utrotningshotade djur hemma???

- King of Pop fick tydligen det...

- Näe... stackars apa!

- Tänk de som kommer och hälsar på... istället för en glad hund som hoppar vid ens fötter är det en apa som linkar fram och lusar av en... en apa som förmodligen går på lugnande...

- Hmmm, det är ju inte som att ha en labbe hemma...

- Näe... inte direkt...

Etiketter: ,

4 Comments:

Blogger Stina said...

Den som ändå fick sitta i stolen i hörnet och humma instämmande till er konversation! Men, som vi säger när det är som dystrast; Tomorrow is another day. Ses på måndag.

fredag, oktober 17, 2008 5:32:00 em  
Blogger stella sweden said...

Jo, den som fick va med o lägga sig i för jag undrar varför han har en orm runt halsen o hjälm samt hörselskydd och sunglasses? Måntro han hade fallskärm också?

Puss darling!

fredag, oktober 17, 2008 7:13:00 em  
Blogger Peace in mind said...

Aldrig att jag skulle byta min härliga odrogade labbegalning mot en APA, me kläääder. Hon slickar ditt öra så gärna:)

fredag, oktober 17, 2008 8:49:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Ja, du saknades igår... men som sagt - galenskaperna fortsätter på måndag!!!

Stella: Det finns inga naturliga svar på dina frågor - det är King of Pop vi pratar om... en värld av gungfly förklätt till ett nöjesfält med vit tröjja med väldigt lååånga ärmar knutna om ryggen! Jag bara undrar - var är syrgastältet???

PiM: Neeeej, det förstår jag!!! Och både Lizabeta och jag har haft varsin labbe en gång i tiden så vi vet vad vi och du snackar om! Saga FÅR slicka så gärna, så gärna... bara jag får fläta och rulla papiljotter med hennes öron!!! It's a good deal!!!

lördag, oktober 18, 2008 10:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter