måndag, december 14, 2009

Jag har väl aldrig varit med om maken...

... till seeeg förkylning!!!

Nog trodde jag att det skulle räcka med att ligga till sängs torsdag till söndag, men icke sa nicke, ännu en dag i sängen är ett faktum... inte så överraskande med tanke på hur många olika baciller som har florerat i luften de senaste månaderna och om alla dessa har umgåtts med varandra i diverse samkväm och sippat cocktails så fattar vem som helst att det blir värsta quel bordel av det hela...

Så... jag ligger här och snörvlar... tittar på film... dricker te och känner mig allmänt förlorad några dagar till verkar det som... men pepparkaks- och starkvinsglöggsdieten kommer att bytas ut tack vare en god vän som agerar god samarit och i mitt ställe får spatsera iväg för proviantering på råttkonsum... ååååhhh... råttkonsum... I miss you!!!

Etiketter:

5 Comments:

Anonymous storasyster said...

Ja det är riktigt bra att du kurerar dig ordentligt vi vill se en pigg och frisk Maria i Jul:)
Kram kram

måndag, december 14, 2009 3:07:00 em  
Blogger Maria said...

Kära syster: Jag jobbar stenhårt på att det ska bli så! Har breven kommit fram??? Puss o kram!

måndag, december 14, 2009 5:06:00 em  
Anonymous storasyster said...

Nej det har dom inte ger dom en sista chans idag:( Kram kram

tisdag, december 15, 2009 8:13:00 fm  
Blogger Maria said...

Storasyster: Men kära nån!!! Det är ingen idé att lägga in ett klagomål eftersom tiden är lite knapp! Men vi tar till plan B som vi pratade om i telefonen! Kram"

tisdag, december 15, 2009 8:43:00 fm  
Blogger Maria said...

... jag har mejlat posten angående ärendet... men ta till plan B i allafall!

tisdag, december 15, 2009 8:57:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter