onsdag, april 18, 2007

Mitt 1000:e inlägg!

Jaha, då åkte vinterkängorna fram igen... det är kallt... svinkallt... säkert inte mer än några grader... men det är april... det glömdes snabbt bort i och med sommarvärmen som drog in under helgen... så fleecetröjjan är med på jobbet och vinterkängorna sitter där de ska på baktassarna... och för säkerhetsskull satt jag på mig mina vantar på framtassarna i morse - det ångrade jag inte!

Ja, och för övrigt så är detta mitt tusende inlägg här på bloggen - det ska jag fira med en bakelse i eftermiddag! Det blev inte mer spännande än så... men det är väl inte meningen heller!

4 Comments:

Blogger Stina said...

Men bakelse minsann! När hanns den med? Grattis till ditt tusende i alla fall. Strongt skrivande.

onsdag, april 18, 2007 9:15:00 em  
Blogger Maria said...

Det blev tre minibakelser med namn som "Garbos tårar"... de andra hette också ngt med Garbo... kakor med fyllning med smak av amaretto, champagne, hallon, passionsfrukt... mmm... bara hos Gunnarssons Konditori... man ska fira så mycket man bara kan!

onsdag, april 18, 2007 9:27:00 em  
Anonymous Anonym said...

grattis även från pappa

torsdag, april 19, 2007 6:22:00 fm  
Blogger Maria said...

Tack kära pappa och hälsa kära mamma!

torsdag, april 19, 2007 6:36:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter