måndag, maj 14, 2007

Jag har sagt det förr!

Jag fnissar som om hälften vore nog åt denna blogg!

4 Comments:

Blogger rigg said...

gjorde en blixtvisit där och det verkart som jag måste tillbaks dit när jag har bättre med tid...

måndag, maj 14, 2007 7:53:00 em  
Blogger Maria said...

Ja, den är mycket bra och konsekvent genomförd och man fnissar som sagt en hel del...!

måndag, maj 14, 2007 10:49:00 em  
Anonymous Anonym said...

maken hälsar:
"hörs basen?"
med tanke på ovanstående skribent och allt hemlighetsmakeri.
så!
skönt att vara ute ur garderoben!

tisdag, maj 15, 2007 9:23:00 fm  
Blogger Maria said...

Rigg: Då har du fått en hälsning tillbaka från den ene av de två som jag nämnde!

Nättchen: Välkommen ut ur garderoben... och den lilla lilla värld där alla känner alla... eller åtminstone där någon känner någon som...

tisdag, maj 15, 2007 9:49:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter