söndag, maj 20, 2007

Målhults FF!



Äntligen... som jag har väntat!
Nu kan vi äntligen läsa allt vi någonsin undrat om Målhults FF... och jag som inte ens är intresserad av fotboll... Rodolfo Stetson (hemmahörande hos Bröderna Stetson) har sammanställt fakta och historik om detta fantastiska fotbollslag... ta en titt på grabbarna man vill bjuda hem på en grillkväll med flintastek och valfri dryck. Flintasteken snittar man naturalement INTE svålen på då man vill att steken formar sig till en skål av kött vilken man serverar bernaisesåsen i... och som efterätt bjuds det naturligtvis på - ostkaka!

Min favoritspelare, känner jag med det samma, är Lennart "Kisen" Jämmerdahl - spelare nr 4... men det är nog lokalpatrioten i mig som talar... i tungor... och så gillar jag afrofrippen!

Här hittar ni Målhults FF kalasfina sida!
Och mig hittar ni med ett kokt papper med en sträng senap i nypan på Målhult FF's alla matcher i sommar!!!

1 Comments:

Anonymous Anonym said...

Tack för alla fina ord!!! Och välkommen att anmäla dej till supporterklubben, det finns än så länge bara två medlemmar, jag själv och "Pjatten" Lindström, supporterklubbens ordförande. Vi syns på Målhultsparken i sommar! GO MÅLHULT GO!

söndag, maj 20, 2007 7:58:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter