lördag, april 05, 2008

Alright Baby... Hit It Hard!!!

Jag har en vän... som arbetar hårt, hårt, hååårt med att bli färdig till sin disputation i början av juni... då blir det fecke och du kan äntligen andas ut... och vi kan hinna umgås lite mer också... men nu är det hårt slit... jag vet... alright baby, det är bara att köra så det ryker!!!

Så här min kääära vän... Ulrica... får du lite distraktion i ditt hårda arbete där borta på KI... alright baby... this one is for you... vi kan också se den som ett litet minne från tiden i Uppsala under första halvan av 90-talet...

... och vi är några i min bekantskapskrets som gääärna dansat med Jarvis... Malin där uppe i Östersund, jag vet att du också blir lycklig av det här... för män som dansar som Jarvis... gör vissa av oss gaaalna - så är det... det vet vi... för så är det... laws of Nature... Jarvis Cocker... hmmmm... jepp... mmmm... men, Jarvis, dina babies får du ta hand om själv... jag vill bara dansa... !

Ok Girlfriend... You work that SHIT hard... alright baby... !!!
This one is for you:



Pulp - Babies

Etiketter: ,

3 Comments:

Blogger Ulrica said...

Tack o tack o tack Kära Maria!! Härligt! Nu orkar jag en stund till. Men först ska jag ta en stund att njuta av Jarvis...

lördag, april 05, 2008 3:40:00 em  
Anonymous Anonym said...

Underbart!!
Passar utmärkt denna eftermiddag när solen just tittar fram.. Att ta en lagom promenix på memorylane och påminnas att det finns coolness och skönhet i världen.
Puss Puss och Tack vännen!!

lördag, april 05, 2008 5:12:00 em  
Blogger Maria said...

Ulrica: Guuud va bra... det var liksom meningen att ge dig lite andrum för att orka kämpa vidare... hoppas vi ses snart! kramkram.

Malin: Du sitter också och jobbar hårt... så det här var till dig med... och vi SES alldeles snart!
kramkram.

lördag, april 05, 2008 5:46:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter