onsdag, april 02, 2008

Viktigt att veta!

I'm bored of cheap and cheerful
I want expand some sadness
Hospital bills, parole Open doors to madness

I want you to be crazy
'Cause you're boring baby when you're straight
I want you to be crazy
'Cause you're stupid baby when you're sane


I'm sick of social crazes
Show your sharp tipped teeth
Lose your cool in public

Did the legal meet
'Cause love is just a dialogue
You can't survive on ice-cream
You got to see me dancing dog


The Kills - Cheap and Cheerful

Etiketter:

4 Comments:

Blogger stella sweden said...

Nooo...we can´t survive on icecream!

(när ska du hajkusa då)

onsdag, april 02, 2008 9:46:00 em  
Blogger Maria said...

Stella: ... nästan... men helst inte!

Jag ska hajkusa så fort jag får lite andrum... mycket på jobbet... och trött när jag kommer hem!

torsdag, april 03, 2008 3:25:00 em  
Blogger stella sweden said...

Känn ingen press järrtatt!

torsdag, april 03, 2008 4:18:00 em  
Blogger Maria said...

... jo... lite stressad känner jag mig nog allt... hinner inte skriva ngt här på bloggen heller... fast det kan ju bero på att min hjärna slutat fungera pga tja, you know... men jag är snart mig själv igen... snart...

puss!

torsdag, april 03, 2008 7:44:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter