onsdag, april 02, 2008

Olika fokus...

- Du ska få en present av mig... blunda!

- Varför det... varför ska jag få en present... jag är ju ett svin...

- Nej, det är du inte... och du verkar lite ledsen just nu... blunda!

... och så blundar jag... öppnar mina ögon igen... och där på bordet framför mig ligger ett litet dekadent och vackert guld- och pärlemorfärgat ciggismunstycke... tack!

En stund senare kommer Lisabeta in på mitt rum... och jag säger:

- Titta, jag har fått en present... !


- Va!!! Har du fått en HASCHPIPA!!!???

Olika fokus kallas det... olika fokus... eller vad säger du Lisabeta (jaja, jag vet... du bara läääser och läääser, fast du kommenterar aldrig här på bloggen... jag vet... men du kan ju kommentera live and direct istället!!!)

Etiketter:


eXTReMe Tracker
website counter