måndag, april 21, 2008

Hemma med halmen!



En tågresa på 6 timmar... och jag stickade heeela vägen hem... har tack vare min vän Malin hamnat i stickträsket igen... var tvungen att springa iväg och köpa garn och stickor precis innan tåget avgick från min semesterdestination...

Jag hann även bli inskuffad i Malins ljudstudio idag för att läsa upp ett litet manuskript till en påtänkt film... så kan hända jag blir tecknad på köpet...

... och tack vare underbare Mats så har några av mina vilande projekt åter fått liv igen... det är tråååkigt att vissa av er bor så lååångt borta... men då får man ju en resa på köpet när man ska hälsa på... det är så man får se det... jag ska se till att resa lite oftare från och med nu!

Etiketter:

6 Comments:

Anonymous Anonym said...

Skönt att höra att du trivs med livet.
Kramar från oss.

tisdag, april 22, 2008 9:20:00 fm  
Anonymous Anonym said...

Duktig stickerska!!!

Stå på nu med realiseringen av alla andra galna projekt.
Vi tror på dig!!!

Pussar och Kramar från Malin och Mats - som inte alls bor lååångt borta. Vi bor helt lagom - andra bor fel!

Du - jag hittade två fullklottrade tisdagsscheman vid datorn..
Återfås mot beskrivning!

tisdag, april 22, 2008 10:57:00 fm  
Blogger Maria said...

Pappa: Och Malin hälsade tillbaka till er!
Kram!

Malin: Och jag tror på ER!!! Jodå, ni bor precis lagom långt bort... men det vore ännu trevligare om vi bodde i samma stad!!!

De fullklottrade tisdagschemana ser ut som ett presentkort från Indiska på 250 kr... Skicka't mä posten!

puss puss!

tisdag, april 22, 2008 5:09:00 em  
Blogger stella sweden said...

Du har börjat sticka järrtat...det skulle jag inte våga...för då kan jag inte sluta!

onsdag, april 23, 2008 10:52:00 fm  
Blogger Maria said...

Stella: Jag vet!!! Jag är fast i träsket nu!!! Hilfe, Hiiilfe!!! Jag ville ta med mig stickningen till jobbet imorse - och DET går ju inte!!!

onsdag, april 23, 2008 11:06:00 fm  
Blogger stella sweden said...

vicka färger stickar du i da?

onsdag, april 23, 2008 12:48:00 em  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter