torsdag, november 22, 2007

Ja-ja hej-hej yada-yada... var är göttat någonstans!!!?

Jag har varit på invigning av en sprillans ny dator/IT-sal... det bjöds på groovy jazz av tre män i kostym och svartbågade glasögon - sånt gillas av den här bloggredaktionen kan jag lova... fast jag ska erkänna att jag uppehöll mig med hela mitt hjärta vid kaffet och tilltugget som var av högsta belåtenhet!

Lizabeta gillade kaffet och utbrast:

- Mmm, det här var ett kaffe helt i min smak... meh gud, du smaskar ju!!!

Själv satt jag och himlade med ögonen (uppenbarligen smaskandes!) över de fantastiska sötsakerna i form av petit choux med citronkräm, små chokladformar fyllda med spritmarinerade fruktbitar och nougatkräm... ja och så var härligheten toppad med spån av apelsinchoklad... det var små bitar av himlen som ramlade ner i mina tassar...

What can I say - I like the sweet shit, so sue me!

Etiketter: , , ,

4 Comments:

Blogger Stina said...

Hm...Jag undrar lite över val av fokus här.

fredag, november 23, 2007 10:37:00 fm  
Blogger Maria said...

Stina: Ja men vi var ju två som representerade! Lizabeta tog hand om den ena... och jag tog hand om det andra! Vi täckte rubbet!!!

fredag, november 23, 2007 1:36:00 em  
Blogger Stina said...

Jamen då så. Jag kan sova tryggt hör jag.

fredag, november 23, 2007 6:35:00 em  
Blogger Maria said...

Stina: Och vi rapporterar om rubbet på nästa avd-möte... där jag tar hand om caférapporteringen och Liza allt det tekniska!

lördag, november 24, 2007 9:03:00 fm  

Skicka en kommentar

<< Home


eXTReMe Tracker
website counter